Sikret avansement i OBOS-Vinterserie

Book åpnet målkontoen.

Siste kamp i gruppespillet i OBOS-Vinterserie tok plass på Nore neset ikveld. Flere var ute med skade og sto over for et tett kampprogram for krabbene denne uken der de både skal møte Frøya og Øystese før uken er omme. Kristoffer Book var imidlertid en av dem som tok godt vare på sjansen fra start og ga seg ikke før han hadde dunket ballen i mål hele 4 ganger. Sluttresultatet ble 1-4 og nok en borteseier ble innkassert på Nore Neset. Dermed går guttene våre videre til sluttspill og det er ikke godt å si om det blir kvart eller 1/8 finale da det er 6 gruppespill-puljer og usikkerhet om hvor mange som går videre. Både Skjergard og Vadmyra har forøvrig trekt seg fra Ny-Krohnborg sin gruppe, dette gjør det sikkert enda mer komplisert for NFF Hordaland å regne ut hvor mange lag som går videre. Vi venter i spenning!

*Neste kamp er mot Frøya på melkeplassen med avspark klokken 19:30 torsdag 7.mars
*På lørdag er det hjemmekamp mot Øystese IL klokken 12:00 på Krohnsminde, vel møtt

Vi Krabber videre...

Bildet:
Fra Venstre.Målscorer Kristoffer Book, Patrick Magnussen.

Våre sponsorer